Op deze pagina vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?+
Hier kunt u stap voor stap vinden hoe u uw artikel aan ons kan retourneren:
Retourneren en Ruilen
Is de retour zending voor mijn eigen rekening?+
Ja, de retour kosten zijn voor eigen rekening.
Via Returnista zijn de kosten 3,95 euro vanuit Nederland en 4,95 euro vanuit België.
Een aangetekende zending via Post NL kost ongeveer 7 euro.
Hebben jullie mijn retourzending al ontvangen?+
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, krijgt u hier vanzelf een bevestiging van per e-mail.
Deze e-mail krijgt u van ons binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retourzending.
Bewaar uw retourbewijs goed tot u van ons deze e-mail heeft ontvangen.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?+
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (exclusief retourkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?+
U heeft 60 dagen om uw bestelling aan ons te retourneren. Dit termijn gaat lopen na ontvangst van de bestelling.
Kan ik meerdere bestellingen in een retour samenvoegen?+
Dit is mogelijk. Voeg wel alle pakbonnen van deze bestellingen in het pakket, op deze manier kunnen wij de retourzending zo snel mogelijk verwerken.
Kan ik mijn bestelling van zinzi.nl bij een Zinzi dealer retourneren?+
Nee, dit is niet mogelijk.
De Zinzi dealer heeft hier geen aankoop aan gehad.
Wanneer u de bestelling online heeft geplaatst, kunt u deze aan ons retourneren.
Kijk hiervoor op deze pagina:
Retourneren en Ruilen
Is het mogelijk om een sale artikel te retourneren?+
Dit is altijd mogelijk. Indien het artikel gedragen of beschadigd is, kan er waardevermindering in rekening worden gebracht.
Kan ik mijn artikel(en) omruilen?+
Omruilen kan bij ons alleen wanneer de prijs van het gewenste artikel aan elkaar gelijk blijft.
Alle informatie over omruilen kunt u hier vinden:
Retourneren en Ruilen
Ik ben mijn pakbon kwijt, is er een retourformulier dat ik online kan downloaden?+
Bent u de pakbon kwijt, dan kunt u gemakkelijk een modelformulier downloaden. download hier.
U kunt ook de factuur die u van ons heeft ontvangen per e-mail, uitprinten en aan uw retourzending toevoegen.
Zorg ervoor dat in beide gevallen uw ordernummer duidelijk vermeld staat, voor een snelle retourverwerking.
Wanneer ik een artikel wil retourneren of omruilen, moet ik de factuur van Riverty dan al betalen?+
Wij adviseren u om uw factuur open te laten staan totdat u van ons bericht krijgt. Wanneer u het artikel niet wenst te behouden maken wij een credit nota van het artikel of artikelen en komt uw factuur bij Riverty te vervallen. Wanneer u het artikel wilt omruilen kunt u de factuur open laten staan totdat u van ons het gewenste artikel retour hebt ontvangen.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?+
Alle informatie over de bezorging van uw bestelling kunt u vinden op deze pagina:
Bezorgen
Kan ik mijn bestelling wijzigen/ annuleren?+
Het is niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen. U kunt wel op werkdagen vóór 16 uur binnen een uur na bestellen de order annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Het ontvangen artikel vertoont gebreken. Wat kan ik doen?+
Excuses, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor u op. We kunnen u het snelste helpen, als u een foto van het artikel maakt en dit WhatsAppt naar onze klantenservice via 085 000 4111. U kunt de foto ook e-mailen naar ons (klantenservice@zinzi.nl) Dan bekijken we wat er mis is en bieden we u een passende oplossing.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.+
Excuses, dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor u op. We kunnen u het snelste helpen, als u een foto van het verkeerde artikel maakt en uw ordernummer aan ons doorgeeft. Dit mag via de WhatsApp of e-mail ( 085 000 4111 of klantenservice@zinzi.nl)